כשאמנות פוגשת גרפיטי + גלריה זוטא - קרינה קיי

מטריות
קורס בחירה למחוננים, חטיבה

גרפיטי היא אמנות במרחב הציבורי וגלריה זוטא היא אמנות המתרחשת במרחב מיזערי ופנימי.
ניתן יהיה לקחת חלק בשני הנושאים או להעמיק לבחירתכם בנושא אחד מהשניים.
קורס גרפיטי הוא המקום לתת ביטוי לדעה, מחשבה ומחאה שרוצים להשמיע. נתוודע לאמני גרפיטי ואמנות רחוב, ובאמצעות שבלונות, צבעיי ספריי, מכחולים, אקריליק וציור חופשי, רעיונותכם יקבלו מקום וחזות על מצעי עץ גדולים שיחוברו יחדיו לקיר גרפיטי ואמנות רחוב של צעירי יש״י תשפ״ד. נצא במהלך הקורס לסיור גרפיטי באחת מערי הארץ.
גלריה זוטא, היא מבנה זעיר של גלריה תצוגה, בה נעלה תערוכות קבוצתיות זעירות. משתתפי הקורס יהיו אוצרי הגלריה, יבחרו את נושא התערוכה, יחקרו, יציירו, יפסלו, יקימו ויתלו את התערוכה. התערוכה המיניאטורית תחשף ותוצג בסיום הקורס בפתיחה חגיגית ובהרמת כוסית וכיבוד קל. בסיום כל תלמיד מוזמן לקחת את יצירתו מהתצוגה המשותפת הביתה. את משתתפי הרצועה השלישית של
הקורס, ישמח בכל מפגש קנקן תה צמחים ועוגה תוצרת בית.
מוזמנים באהבה ליצור יחדיו.
.

קרינהקרינה קיי אמנית, ציירת, בוגרת המרכז לאמנות חזותית, ב״ש, האקדמיה לאמנות ועיצוב BFA בצלאל, האקדמיה לאמנות ריטפלד באמסטרדם ובוגרת סטודיו התחנה, בי״ס לציור פיגורטיבי בת״א .
עובדת באגף למחוננים מזה 20 שנה, בהמשך ל 22 שנות עבודה מהנות ומרתקות במוזיאון ישראל.
מתרגלת יוגה נשית, מדיטציה, פלדנקרייז ושיטת אלכסנדר. בעלת הסמכה בתרגול פרוטוקול גוף שמח
אני רואה במפגש עם תלמידי זכות ללמוד יחדיו בחוויה מיטיבה של יצירה, ממקום המאפשר הקשבה, חקירה, להתרגש לגלות, לא לדעת, להמציא, לבנות, לפרק, לחלום ולברוא עולמות הנותנים ביטוי לקול הפנימי והיחודי שטמון בכל אחד ואחת.

האתר של קרינה