הרכבים מוזיקליים - יהלי אורי

קורס בחירה למחוננים - חטיבה

מרכז יש״י מזמין נגנים, זמרות וזמרים מתחילים, לנגן, ליצור ולשיר ולקחת חלק במופע מוזיקלי משותף.
במהלך הקורס נלמד על תפקידי הכלים בתוך הרכב מוזיקלי, נשים דגש על דיוק הנגינה, קצב ותפקידי הכלים השונים בתוך הרכב מוזיקלי. נלמד על סאונד, עמידה על במה וביצוע.
מי שמרגיש שהוא רוצה להביע את עצמו באמצעות כתיבת שירים, מוזמן גם הוא להצטרף לקורס ולעשות יחד איתנו את הצעדים הראשונים בכתיבה והלחנה של שירים מקוריים.

קורס למתקדמים – הקורס מזמין נגנים מנוסים שיודעים לנגן על כל כלי, או זמרות וזמרים שיודעים לשיר, להצטרף לקבוצה של נגנים ולבנות מופע אחיד מקצועי ומכובד, כך שהשלם יהיה גדול מסך חלקיו. במהלך הקורס נלמד להתאים תפקידים של כל כלי על מנת להשתלב בהרכב מוזיקלי, נלמד לעמוד על במה ואיך להלהיב את הקהל, נלמד להקשיב ולתת מקום לכל כלי על מנת שכלים שונים וסגנונות שונים יבואו לידי ביטוי בחזרות ובהופעה, נבחר יחד שירים, נבנה עיבודים מוזיקליים לשירים.
תלמידים יצירתיים שרוצים להביע עצמם באמצעות כתיבת שירים, מוזמנים להצטרף אלינו ואנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי להלחיןולבסוף לבצע את היצירות המקוריות על הבמה. 
.
.

יהלישמי יהל אורי, אני מוזיקאי ועורך דין במקצועי.
את דרכי המוזיקלית התחלתי בגיל 7 בנגינה על פסנתר בקונסרבטוריון, מוסד לימודי נוקשה ובעל גבולות חדים וברורים. במשך לימודי הפסנתר חשתי כי אופן הלימוד אינו מיטיב עימי ומרחיק אותי מאהבתי הגדולה. במשך השנים הקמתי להקה, הקלטתי סינגל שאף הושמע בתחנות רדיו שונות. כיום אני מגשים את חזוני בכך שאני מלמד מוזיקה בעצמי ובדרך אותה פיתחתי, בה אני שם דגש על אהבת הכלי, יצירתיות ולמידת מוזיקה כחוויה מעצימה.