ממנהיג לעצמי למנהיג סביבתי - ד"ר תומר שור ליבפלד ורועי רז

קורס בחירה למחוננים - חטיבה

האם אנו לוקחים שליטה על חיינו או רק נסחפים עם הזרם? כיצד הופכים להיות המנהלים של חיינו?
כיצד מתכננים זמן? מדוע חשוב לקבוע יעדים? כיצד הופכים אפקטיביים באמת?
מדוע חשוב להבין את צרכי האחרים? כיצד הופכים למקשיבים מצוינים? איך נהפוך למובנים?
באיזה אופן ניתן לבנות שיתוף פעולה אפקטיבי עם אחרים?
בקורס חוויתי ומאוד מעשי זה, נצא למסע של לקיחת השליטה ומענה לכל השאלות האמורות. כל זאת, מתוך אמונה שכל אחד יכול להיות דמות של שינוי – כל אחד יכול לעצב את חייו וסביבתו.
בקורס זה נרכוש כלי שליטה בחיים האישיים לרבות ניהול עצמי (זמן, סדר עדיפויות). נתנסה בבניית מסגרות שיתוף פעולה לאורך זמן, נחזק את האמונה ביכולת ההגשמה העצמית ונלך בדרך של שיפור עצמי מתמיד. 
מטרת הקורס: המשתתפים יבינו את עוצמת ההרגלים על חייהם, והיכולת לעצבם, ייקחו שליטה ואחריות על חייהם. ילמדו ויפנימו כלי ניהול פרויקטים וניהול עצמי שימושיים לחיי היום לרבות, בניית מטרות, סדרי עדיפויות, וכתוצאה מכך גם ניהול זמן מתקדם. פיתוח כישורים חברתיים ותפקוד בקבוצה לרבות למידה הבניית מצבי 'מנצח-מנצח', פיתוח כישורי הקשבה מתקדמים וסינרגיה. בנוסף נחזק כוחות חיובים וביטחון עצמי לקראת לקיחת אחריות ומנהיגות.
דרישות הקורס:
הרבה מאוד מחויבות בעשיה על מנת להשיג מצוינות. כל תלמיד יידרש להיות שותף פעיל בסימולציות השונות, בהכנת הטפסים בבית ומשובים קבועים אודות הקורס כפי שהיו גם שנה שעברה. בנוסף, השיעורים יתבצעו במתכונת הארקנס, בה תדרשו לכבד את חבריכם בתרבות דיון משמעותית. עמידתכם בדרישות אלו תהיה גם המפתח להערכתכם: כיצד תפעלו בצוותים, כיצד תתרמו במשוב, עד כמה
תשקיעו בהכנת השיעורים וכיצד תכבדו את חבריכם בדיונים.
.

תומר שורנשוי למיכל (ההישג הכי גדול שלי) ואב לשלושה ילדים מקסימים (אבל זה ההישג שלה).
בהשכלתי אני דוקטורנט ביחסים בין לאומים, וכן בעל תעודה בהוראה ובתכנות.
בוגר אינספור סדנאות מעולות – מכל אחת למדתי דברים נוספים… .
שותף-מקים בחברת " FunDidact מיומנויות העתיד" וחברת " BePro – מיומנויות יוצרות עתיד"; מדריך ומפתח הרצאות, תכניות, קורסים וסדנאות לטיפוח המיומנויות השונות ובנושאי: עתידנות, ניתוח מערכות, יצירתיות, חשיבה אסטרטגית ואומנות השכנוע, מזה 18 שנה; מלווה בייעוץ אישי בהכנה לראיונות עבודה ומנחה סדנא ייחודית בתחום.
טייל חובב ובכלל מנסה להיות נחמד. בנוסף, בתוך המערכת הפורמלית כתבתי בגרות באזרחות ואני גם מלמד בבית החינוך המשותף חוף השרון.
.
.

רועי רז , רועי רזבן זוג לאסנת, ואב לטומי, דון ובן המתוקים.ות
בעל תואר שני בהוראת האזרחות ומדעי החברה (הראשון – בסוציולוגיה ותקשורת),
עבדתי למעלה מ 17- שנה בחברת הטלוויזיה yes . ניהלתי את מטה שירות הלקוחות, שימשתי כמנהל פרויקטים חוצי ארגון ועתירי תקציב וניהלתי צוותי פרויקט של למעלה מ 50- עובדים מדיסציפלינות שונות. הובלתי תהליכים שיווקיים ורגולטוריים ויצרתי סטנדרט עבור חטיבת לקוחות לניהול פרויקטים. לקחתי חלק בצוותי חשיבה לקראת קמפיינים, ניהלתי במהלכים והשקות טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, ופעלתי מטעם הנהלות החברה בדרגים השונים.